www.prazdninynaslovensku.sk
loading
facebook
  • sanjske počitnice ob Rdečem morju

  • MAHARA CLUB - lojalnostni program verige RED SEA HOTELS www.maharaclub.at

  • Neposredni transfer v lastno verigo hotelov RED SEA HOTELS

  • Čudoviti koralni grebeni v Marsa Alam - vsako soboto iz Dunaja

Poišči in rezerviraj


Klicni center
+386 (2) 228 0 350
+386 (0)31 676 008
Delovni čas:
Pon. - Pet. 09:00 – 18:00

Vprašanja in odgovori

Kadarkoli se lahkona nas obrnete s predlogi in željami. Pošljite nam elektronsko sporočilo na info@etipotovanja.si. Potrudili se bomo na vaše sporočilo odgovoriti v najkrajšem možnem času.

 

1. Splošna vprašanja

 

2. Vprašanja o vaši rezrvaciji

 

3. Vprašanja glede plačila

 


 

1. Splošna vprašanja

 

Ali lahko potujem z osebno izkaznico?

Za vstop v Egipt, Tunizijo in Turčijo potrebujete veljaven potni list! Za  vstop v Španijo, Grčijo in na Ciper (grški del) zadostuje osebna izkaznica. 

Egipt: potni list mora biti veljaven še najmanj 6 mesecev od dneva izdaje vizuma.

Turčija in Tunizija: potni list mora biti ob vstopu veljaven še najmanj 6 mesecev.

Aktualna vstopna določila za slovenske državljane so opisana na spletni strani zunanjega ministrstva:  http://www.mzz.gov.si/si/predstavnistva_po_svetu.


Ali je za vstop potreben vizum?

Egipt: DA. Vstopni vizum lahko slovenski državljani prejmejo na ciljnem letališču v Egiptu. Vizum ni vključen v ceno potovanja, temveč ga je potrebno rezervirati dodatno. Trenutno znaša pristojbina za pridobitev vizuma in stroški posredovanja 28 € (pridržujemo si pravico do spremembe). 

Turčija: NE. Slovenski, državljanom vizum ni potreben. Potni list mora biti ob vstopu v Turčijo veljaven še najmanj 6 mesecev. Turške oblasti opozarjajo, da je potrebno imeti v potnem listu vsaj eno prazno stran za žige mejnih oblasti.

Tunizija, Španija, Grčija, Ciper: NE.

Aktualna vstopna določila za slovenske državljane lahko najdete na spletni strani zunanjega ministrstva: http://www.mzz.gov.si/si/predstavnistva_po_svetu/

 


Ali potrebujejo otroci in dojenčki lasten potni list oz. osebno izkaznico?

Za vse počitniške dežele velja: vsi otroci (od rojstva dalje) potrebujejo za prestop meje svoj veljaven potni list ali osebno izkaznico (odvisno od cilja potovanja). Vpisi otrok v potni list staršev niso priznani.

 

Nisem slovenski državljan. Na kaj moram biti ob vstopu pozoren?

Potniki, ki niso slovenski državljani, naj se o vstopnem režimu pravočasno informirajo pri svojem pristojnem konzulatu ali veleposlaništvu. Ker se vstopna določila in pogoji pridobitve začasnih listin občasno spreminjajo, potnike naprošamo da pri pristojnih organih sami preverijo trenutno veljavna določila. V primeru dvomov priporočamo obisk spletne strani ministrstva za zunanje zadeve (http://www.mzz.gov.si/si/predstavnistva_po_svetu/). Odgovornost za izpolnjevanje vstopnih pogojev nosi stranka/potnik.

 

Kako bom obveščen o aktualnih posebnih ponudbah?

Tedensko izidejo nove ponudbe potovanj.  Vse naše ponudbe so istočasno na voljo tako v naših tiskovinah, kot tudi v turističnih agencijah in na naši spletni strani. Vse ponudbe so veljavne do preklica in glede na razpoložljivost. 

Naše aktualne posebne ponudbe po elektronski pošti pošiljamo vsem našim partnerskim agencijam. Seveda se lahko prijavite med prejemnike naših e-novic po elektronski pošti: info@etipotovanja.si

Nasvet: z ETI e-novicami boste vedno obveščeni iz prve roke. Prav tako prejmete uporabne informacije, kot npr.: o spremembah pri storitvah hotelov, dodatne ponudbe na naših spletnih straneh itd. Na naše e-novice se lahko prijavite na spletni strani www.etipotovanja.si Prav tako se lahko vedno tudi odjavite iz seznama prejemnikov e-novic.

 

Ali lahko rezerviram počitnice že za prihodnje leto?

Z veseljem vam lahko za kasnejši termin, ki ni naveden v našem katalogu, naredimo neobvezujočo rezervacijo. Takoj ko bodo za želen termin znane cene, boste prejeli opcijsko rezervacijo s 14- dnevnim rokom potrditve. Vaše povpraševanje nam pošljite po elektronski pošti na: info@etipotovanja.si

 

Kolikšno je največje število oseb v eni sobi? 

Najvišja nastanitev je v katalogu navedena pri vsakem hotelu in tipu sobe posebej, prav tako je podatek naveden v opisu RED SEA HOTELS na naši spletni strani. Nastanitev višja od dovoljene ni možna v nobenem primeru.

 

Prejmejo dojenčki  v letalu lasten sedež?

Dojenčki do drugega leta starosti letijo brezplačno, vendar zato nimajo pravice do lastnega sedeža v letalu. Otroke, ki na destinaciji praznujejo svoj 2. rojstni dan, je potrebno rezervirati in obračunati kot otroke.

 

2. Vprašanja o vaši rezervaciji


Kako najdem svoje želeno potovanje ?

Na www.etipotovanja.si vodi veliko poti v malo korakih do vašega želenega potovanja:

a) Na vstopni strani je zgoraj desno polje: »Poišči in rezerviraj«. Tukaj lahko izberete odhodno letališče, destinacijo in termin potovanja. Če ne izberete nobene destinacije, bodo prikazane ponudbe za vse destinacije. V kolikor sedaj pritisnete gumb »Išči«, spletna stran odpre seznam rezultatov s ponudbami. Na to stran lahko pridete tudi neposredno in menija »HOTELI« na začetni strani. Na levi strani prikazanih rezultatov je »Podrobno iskanje«, kjer lahko omejite svoje kriterije. Tukaj spremenite število oseb, trajanje potovanja, vrsto storitve, kategorijo sobe in hotela.

Podroben opis hotela bo prikazan, ko se odločite za katero od ponudb in kliknete nanjo.

b) V kolikor že poznate ime vašega želenega hotela, ga lahko vpišete v okence desno na vrhu spletne strani in opis hotela bo prikazan takoj.

c) Naše posebne ponudbe so navedene že na začetni strani. Zadostuje klik na želeno ponudbo in odprta bo preglednica za želen hotel z vsemi termini, odhodnimi letališči, tipi sob in možnostjo storitev. Podrobnejši opis hotela je prikazan, ko kliknete na fotografijo hotela.

 

Kako rezerviram moje počitnice?

Do rezervacije vaših počitnic je le nekaj korakov: ko ste se odločili za hotel, pritisnite na »Cene in termini«. Odprl se bo seznam različnih tipov sob (oz. določenega, v kolikor ste ga izbrali že prej), storitev in odhodnih letališč (oz. določenega, v kolikor ste ga izbrali že prej). Ko pritisnete na »Preveri cene« se še enkrat preveri razpoložljivost in cene. Okno se razširi in prikazane so podrobnosti želene rezervacije. (rezervacija še ni narejena)

Pritisnite »Rezervacija na spletu«. Za zavezujočo rezervacijo bomo potrebovali nekaj osebnih podatkov vas in vaših sopotnikov. Prosimo da popolnoma izpolnite obrazec. Pregled vaših podatkov je razviden pod »povzetek« na desni strani ekrana. Tukaj lahko, če želite, dodate zavarovanje potovanja ali rezervacijo parkirnega prostora. Po želji se lahko tukaj še vrnete na seznam datumov odhodov in spremenite potovalne podatke. V kolikor so vse navedbe pravilne, lahko, po tem ko se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja, s klikom na gumb »Zavezujoča rezervacija potovanja« rezervirate izbrano ponudbo.

 

Kako plačam rezervirano potovanje?

Znesek poravnate glede na izbor načina plačila v vaši rezervaciji. Izbirate lahko med plačilom po predračunu ali plačilom s kreditno kartico. Plačilo po predračunu ni možno, če potovanje rezervirate zelo kratkoročno (manj kot 31 dni pred odhodom).

Bančni podatki:
UNICREDIT BANK
IBAN: SI56 2900 0005 1317 222
SWIFT-BIC: BACXSI22

 

Kdaj je rezervacija dejansko izpeljana?

Ko se potovalna pogodba oz. rezervacija zaključi, se vaši podatki odpošljejo (s klikom na »Zavezujoča rezervacija potovanja«) in prejmete potrditev s številko rezervacije.

Prosimo, da pred zaključkom rezervacije natančno preverite vaše vnesene podatke! Brezplačne spremembe (kot npr. spremembe imena po tisku dokumentov) ali brezplačen odstop od rezervacije ni možen. Podrobnosti glede odstopa od rezervacije najdete v naših splošnih pogojih. 

 

Nisem prejel-a potrditve rezervacije. Kaj lahko naredim?

V kolikor ste navedli elektronski naslov, boste nanj v roku 24 ur prejeli potrditev rezervacije oz. račun. Če elektronski naslov ni naveden, se potrditev pošlje s klasično pošto. V potrditvi so navedene vse rezervirane storitve in predvideni časi letov (navedeni časi letov se lahko spremenijo).

Priporočamo, da preverite tudi sporočila med neželeno pošto (Junk, Spam). V kolikor v roku 24 ur ne prejmete potrditve rezervacije, nas prosim kontaktirajte na 02 228 0 350 ali info@etipotovanja.si

 

Kako in kdaj prejmem potovalne dokumente?

3 tedne pred pričetkom potovanja in ob popolnem plačilu, vam potovalne dokumente pošljemo po elektronski pošti (PDF) na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob rezervaciji. Pri kratkoročnih rezervacijah (3 ali manj dni do odhoda) vas bodo dokumenti čakali pri pristojnem ETI partnerju na letališču. Dokumenti vam bodo izročeni ob predložitvi potnega lista, 2 uri pred predvidenim odhodom letala. Po želji lahko uredimo, da dokumente prejmete na letališču in vam jih ne pošljemo.

Če ste rezervirali v vaši turistični agenciji, prejmete dokumente pri vašem svetovalcu. Ob kratkoročnih rezervacijah vas bodo dokumenti čakali na letališču. Prevzeli jih boste lahko s predložitvijo potnega lista, 2 uri pred poletom letala. 

Prosimo upoštevajte, da je ob prevzemu dokumentov na letališču, potrebno predložiti potrdilo o plačilu rezervacije. V kolikor na okencu ne predložite potrdila o nakazilu je znesek potrebno poravnati na letališkem okencu.

ETI partnerju na letališčih:
Dunaj: BUY & FLY
Gradec: FGS – storitve letališča Gradec (Bodenservice)
Linz: ETI informacijski šalter
Salzburg: SAS - Salzburg Airport Service

 

Se lahko podatki o letu spremenijo pred mojim odhodom?

Prosimo upoštevajte, da so navedeni časi letov na vaši potrditvi oz. računu nezavezujoči. Tudi kratkoročno pred poletom lahko pride do spremembe časov letov, spremembe linij ali same letalske družbe. Pred poletom bomo vam oz. vaši turistični agenciji sporočili vse morebitne spremembe. V kolikor pride do spremembe povratnega leta, vas bo o tem obvestil predstavnik v kraju letovanja.

 

Kako lahko rezervacijo spremenim ali storniram?

Preko interneta nimate več dostopa do rezervacije. V kolikor želite rezervacijo spremeniti ali odpovedati nam to prosim sporočite na info@etipotovanja.si. Glede sprememb nas lahko tudi kontaktirane na tel. 02/ 228 0 350 od ponedeljka do petka med 9. in 18 uro. Prosimo upoštevajte, da se ob spremembi imena zaračunajo stroški v višini 30 € na spremenjeno ime. Zato je pomembno, da pred zaključkom rezervacije natančno preverite zapis imen, ki mora bit identičen zapisu v potnih listih potnikov. Še enkrat preverite zapis na prejeti potrditvi oz. računu. V kolikor je prišlo do napake, nas oz. vašo turistično agencijo o tem nemudoma obvestite. Kratkoročno po rezervaciji in če dokumenti še niso bili natisnjeni, lahko poskusimo ime brezplačno spremeniti oz. popraviti.

 

Zakaj sedaj ETI ponuja drugačne cene, kot so veljale v času moje rezervacije?

Glede na zasedenost posameznih letalskih linij ali hotelskih kontingentov lahko pride do odstopanj v cenah. Cene se oblikujejo dnevno in se prilagajajo trenutnim razpoložljivim kapacitetam, ponudbi in povpraševanju. Tako lahko od trenutka rezervacije pride do znižanja pa tudi povišanja cen. Zvišanja nikoli ne presežejo cen razpisanih v katalogu.

 

Kako lahko koristim moj ETI dobropis?

ETI dobropisi se lahko koristijo le kot original ob vaši rezervaciji. Za vnovčenje vas prosimo, da nam pošljete originalen dobropis na naslov: ETI potovanja d.o.o., Slovenska cesta 4, 2000 Maribor. Za pravilno vnovčenje vas prosimo, da na zadnjo stran dobropisa zapišete vašo rezervacijsko številko. Vrednost dobropisa bo upoštevana kot del plačila rezervacije in dobropis se bo s tem izničil. Izplačilo v gotovini ni možno.

 

Se moji osebni podatki shranijo?

Informacije o tej temi so zapisane v razdelku Varstvo podatkov

 

Na kaj naj bom pazljiv pri X-ETI/MIXX ETI?

Rezervacije iz ponudb X-ETI / MIXX ETI je trenutno možno opraviti le v turistični agenciji. V kratkem bodo možne tudi na spletni strani www.etipotovanja.si. Prosimo upoštevajte, da pri teh rezervacijah spremembe niso možne (npr. popravek imen, sprememba termina, hotela,…). V programu X-ETI / MIXX ETI ni možno napraviti nezavezujočih rezervacij.

ZNAČILNOSTI REZERVACIJE:

  • Vsaka rezervacija je takoj fiksna
  • SPREMEMBA IMENA – NI MOŽNA
  • POPRAVEK IMENA – NI MOŽEN
  • OPCIJA – NI MOŽNA
  • SPREMEMBA STORITVE V HOTELU – NI MOŽNA
  • SPREMEMBA LETA – NI MOŽNA

 

Kako lahko rezerviram več sob?

 

To na naši spletni strani ni možno. Opravite lahko 2 rezervaciji zaporedoma. Da ob drugi rezervaciji ne bi imeli problemov zaradi zasedenih kapacitet vam priporočamo, da rezervacijo opravite pisno (info@etipotovanja.si) ali po telefonu 02 228 0 350.

 

3. Vprašanja glede plačila


Kako poteka plačilo moje rezervacije?

Na izbiro imate sledeče možnosti plačila:

a) Plačilo po računu (pri rezervacijah, kjer je do odhoda več kot 30 dni). Informacije glede nakazila boste prejeli na potrditvi rezervacije, ki bo poslana na vaš elektronski naslov ali po pošti.
b) Plačilo s kreditno kartico (Visa ali Mastercard). Plačilo na spletni strani, kjer je transakcija zavarovana s sistemom SSL.

Plačilo z bankomat kartico ni možno. Prav tako ni možno plačilo s kreditnimi karticami Diners ali American Express. Prosimo upoštevajte, da bodo potni dokumenti poslani šele po prejemu celotnega plačila rezervacije. Rezervacije, ki so narejene manj kot 30 dni do odhoda je možno poravnati le s kreditno kartico. V kolikor rezervirate v turistični agenciji, bo ta poskrbela za dokončno plačilo. Glede izročitve dokumentov se pozanimajte pri vašem svetovalcu.

Imate dodatna vprašanja? Pošljite nam elektronsko sporočilo na info@etipotovanja.si ali pa nas pokličite na 02/ 228 0 350. Z veseljem vam bomo svetovali.